Power Spray Payudara Bulu Perindu


  • APA RAMUANNYA?.
ekstrak drp KUNYIT PUTIH,KELAPA DARA,RUMPUT BULU PERINDU serta herba tumbuhan sahaja dan penting!TAK campur LEMAK HAIWAN dan penting juga TIADA bahan KIMIA,bimbang nanti PAYUDARA anda jadi BELON BESARRR,haa NANTI.masuk tv segmen PELIK TAPI BENAR !!..
  • APA KHASIAT RAMUAN NI?.
dapat MENYEGARKAN PAYUDARA terutamanya ALIRAN darah LANCARr dan dapat PECAHKAN LEMAK di saluran darah..DAPAT BESARKAN SAIZ TAK?.ooo.saya TAK nak TEMBERANG!...TAK BOLEH! tapi untuk terasa MONTOK dan PEJAL dan BERTENAGA bolehhh!..
  • APA BEZANYA DENGAN PRODUK LAIN?..
bzanya dengan produk ni ada ekstrak RUMPUT BULU PERINDU yang tumbuh di PERGUNUNGAN dan di SARANG BURUNG HELANG..
  • SPRAY NI GUNA CAMNA?,.
spray dan urut sahaja mengikut arahan pada botol..layan diri beb,klu SURUH orang lain nanti jadi citer lain!!.
  • APA LAGI KHASIAT YANG TERSIRAT?..
rahsia rumput bulu perindu jika di SAPU DI PAYUDARA N DI HISAPPPP atau di PEGANG pasangan anda,dia ASSSSYIK teringat kat payudara ANDA SAHAJA sahaja dan NASIHAT SAYA ,niat baik dapat baik!!..MAKNANYA SELAIN UNTUK FIZIKAL ADA JUGA YANG TERSIRAT?..ya..pasal PAYUDARA sebenarnya SENJATA WANITA ..BOHONGGGG!!kalau lelaki tu kata dia suka tengok wanita tu di IBU JARI kaki jer!!kalau camtu dia tu TAK DAK nafsu lerrr..nanti dia tengok payudara dia buat DHERRRK jer
  • TAK DA KESAN SAMPINGAN KE?..
tak da pasal minyak ni untuk urutan luaran sahaja cuma efekknya..pasangan anda ASSSYIIK teringat kat payudara anda sahaja,pasal AURA rumput bulu perindu tu KUAT tau!!..dia selalu GERAMMMM..
  • KALAU PAYUDARA TU DAH TUA MAKSUDNYA ORANG TU DAH BERUSIA?..
tak apa amal,lagipun dia dapat MELANCARKAN aliran darah di kawasan dada,nanti TERSUMBAT darah yang nak ke JANTUNG kena ROBLOKK!..dah kantoi!..hehe..macam polis pulak..
  • BERAPA LAMA NAMPAK KESAN?..
MAKSIMA 2 minggu tapi kadang -kadang cepat bergantung KERAJINAN anda!!tapi kalau sekadar beli pas tu buat PERHIASAN emmm..tak dapet den nak tolonggg..
  • HARGA OK KE ?
emm.kos upah jer.bukan senang nak PANJAT gunungg makcik oii..kena gigt PACAT lagi..kena SERGAH kat kera lagii..terkejut pakcik!!.dan kadang-kadang xtvt MALAM JUMAAT AMBO PUN TERLEPASSSS 
Berminat bagi produk maharaja bagi produk di atas sila hubungi :
Tuan Nadim: 013-229 7449 ( 24 jam )

Maybank : 164191992976 ( MOHD SHAHFUDIN )
selepas bank in, sms NAMAALAMATAMAUNT BANK IN dan MASA ke 013-229 7449.